Η κατασκευή ενός ρομποτικού κάβουρα αποτελεί μια εξαιρετική εκπαιδευτική δραστηριότητα που ενσωματώνει τη συναρμολόγηση, τον προγραμματισμό και τη δημιουργική σκέψη.
- Αρχικά, οι μαθητές πρέπει να συναρμολογήσουν τον κάβουρα χρησιμοποιώντας τα παρεχόμενα εξαρτήματα.
- Στη συνέχεια, προγραμματίζουν τον κάβουρα χρησιμοποιώντας μια γλώσσα προγραμματισμού κατάλληλη για ρομποτικές εφαρμογές, όπως η Scratch ή η Python.
Η εμπειρία αυτή προσφέρει πολλαπλά οφέλη στους μαθητές. Αναπτύσσουν δεξιότητες στην επίλυση προβλημάτων, την κριτική σκέψη και τη συνεργασία. Μαθαίνουν τις βασικές αρχές της μηχανικής και της ρομποτικής, ενώ ταυτόχρονα αποκτούν μια εισαγωγή στον προγραμματισμό. Επιπλέον, η διαδικασία αυτή ενισχύει την αυτοπεποίθηση των μαθητών, καθώς βλέπουν τις δημιουργίες τους να ζωντανεύουν και να λειτουργούν σύμφωνα με τον προγραμματισμό τους.
Υπεύθυνος καθηγητής: Παρασκευόπουλος Κωνσταντίνος