Μια βιωματική εμπειρία στο πλαίσιο της σειράς μαθημάτων «Διατροφή και Υγεία»
Στο πλαίσιο της σειράς μαθημάτων «Διατροφή και Υγεία», τα προνήπια του Ελληνικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης συμμετείχαν σε ένα βιωματικό project με θέμα τον τρύγο.
Η δράση εντάσσεται στη μεθοδολογία Project-Based Learning (Μάθηση μέσω Έργου), μέσα από την οποία οι μαθητές ανακαλύπτουν τη γνώση ενεργά, συνδέοντας τη θεωρία με την πράξη.
Γνωριμία με τον κόσμο του σταφυλιού
Οι μικροί μαθητές γνώρισαν τα προϊόντα του σταφυλιού και ανακάλυψαν τη σημασία τους στη διατροφή και τον πολιτισμό μας.
Με μεγάλο ενθουσιασμό ανέλαβαν ρόλους, αναπαριστώντας τον παραδοσιακό τρύγο, μαθαίνοντας μέσα από το παιχνίδι πώς το σταφύλι μετατρέπεται σε μούστο και κρασί.
️ Μύθοι, πολιτισμός και παράδοση
Στο ταξίδι τους αυτό, τα παιδιά γνώρισαν τον Θεό Διόνυσο, θεό του κρασιού και της χαράς στην αρχαία Ελλάδα, και άκουσαν με προσοχή την ιστορία του, συνδέοντας έτσι τη μάθηση με τη μυθολογία και την πολιτιστική κληρονομιά.
Στη συνέχεια, οι μαθητές φιλοτέχνησαν ατομικές και ομαδικές εργασίες, αξιοποιώντας ποικίλα υλικά και τεχνικές.
Μέσα από τη διαδικασία της δημιουργίας, έμαθαν ότι όταν συνεργάζονται με αγάπη, υπομονή και μεράκι, το αποτέλεσμα είναι πάντα μοναδικό και όμορφο!
Εκπαίδευση με αξίες και εμπειρία ζωής
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης παιδαγωγικής φιλοσοφίας του Νηπιαγωγείου του Ελληνικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης, που μέσα από διαθεματικά project, καλλιεργεί:
- τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα,
- την αγάπη για τη φύση και την παράδοση,
- και τη σύνδεση της διατροφής με τη βιώσιμη ανάπτυξη και την υγεία.
Έτσι, η μάθηση γίνεται μια χαρούμενη εμπειρία, γεμάτη ανακαλύψεις, χρώματα και αρώματα ελληνικού φθινοπώρου!