Παρουσίαση στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης
Την Τρίτη 2 Απριλίου, οι μαθήτριές μας Σοφία Ποτλόγκ, Θεανώ Καραγιάννη και Παρασκευή Δημητριάδου παρουσίασαν με μεγάλη επιτυχία το ψηφιακό παιχνίδι «Περιπέτειες στη Θεσσαλονίκη» στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Μνημείων Θεσσαλονίκης.
Δημιουργία του Ψηφιακού Παιχνιδιού
Το παιχνίδι δημιουργήθηκε στη γλώσσα προγραμματισμού Scratch, στο μάθημα της Πληροφορικής, υπό την καθοδήγησή του καθηγητή Πληροφορικής Κωνσταντίνου Παρασκευόπουλου. Στόχος του παιχνιδιού είναι να προσφέρει στους χρήστες μια διαδραστική και εκπαιδευτική εμπειρία, ενισχύοντας το ενδιαφέρον για την ιστορία και τα μνημεία της Θεσσαλονίκης.
Εκπαιδευτικός Σκοπός και Παιδαγωγικός Σχεδιασμός
Μέσα από το παιχνίδι, οι παίκτες έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν σημαντικά ιστορικά γεγονότα, τοποθεσίες και πρόσωπα, που σημάδεψαν τη διαδρομή της πόλης από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον παιδαγωγικό σχεδιασμό και στη χρήση αρχών διδακτικής τεχνολογίας, ώστε η εμπειρία να είναι όχι μόνο ψυχαγωγική, αλλά και εκπαιδευτικά ουσιαστική.
Συγχαρητήρια για τη Δημιουργικότητα και την Καινοτομία
Η συμμετοχή των μαθητριών μας σε μια τόσο σημαντική διοργάνωση αποτελεί απόδειξη του δημιουργικού τους πνεύματος και της αγάπης τους για τη μάθηση. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια για την προσπάθειά τους και για το γεγονός ότι κατάφεραν να συνδυάσουν την τεχνολογία με τον πολιτισμό, προσφέροντας στο κοινό ένα έργο υψηλής εκπαιδευτικής αξίας.
Διάκριση και Βράβευση
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ψηφιακό παιχνίδι βραβεύτηκε διπλά, επιβεβαιώνοντας την ποιότητα και την καινοτομία του. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε στην αντίστοιχη ανάρτησή μας:
Διπλή βράβευση για το ψηφιακό παιχνίδι «Περιπέτειες στη Θεσσαλονίκη»!